با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ اختصاص 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به طرح رتبه‌بندی معلمان کشور
زیارت عاشورا
خبرگزاری فارس: اختصاص 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به طرح رتبه‌بندی معلمان کشور
وزیر آموزش و پرورش یا بیان اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان یکی از اقدامات مطلوب این وزرات خانه است گفت: اعتباراتی که به منظور اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان برای سال 95 درنظر گرفته شده 3 هزار و 500 میلیارد تومان است.
به نقل از فارس:علی اصغر فانی در نشست فرهنگیان شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان الموت قزوین که عصر امروز در روستای خشکچال برگزار شد اظهار کرد: ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش از امروز در سایت سنجش کشورآغاز شده که اولویت پذیرش در این آزمون با مربیان پیش دبستانی و فرهنگیان است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش از موضوعات مهم این حوزه است، افزود: در حال حاضر 1 میلیون نفر شاغل و 760 هزار بازنشسته در وزارت آموزش و پرورش فعالیت می کنند و به عنوان بزرگترین وزارت خانه کشور در فضای علمی محسوب می شود؛ به گونه ای که می توان گفت در مقایسه با وزارت علوم و تحقیقات سطح بالایی از فعالیت علمی را به خود اختصاص داده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در حال حاضر تبیین حقوق بازنشستگان در قانون بازنگری می شود و دولت در حال بررسی و تنظیم لایحه است که نتیجه این کار به وضعیت اقتصادی کشور برمی گردد؛ در این راستا پاداش بازنشستگان فرهنگی تا شهریورماه 93 به طور کامل پرداخت شده و همچنین فرهنگیانی که از ابتدای مهرماه تا آخر اسفندماه سال 93 بازنشسته شده‌اند 25 درصد پاداش‌های خود را دریافت کرده‌اند.

فانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیمه تکمیلی فرهنگیان و کارمندان آموزش و پرورش تصریح کرد: در بحث بیمه تکمیلی، بسیاری از هزینه های درمان برای شاغلین حذف شده است و با رایزنی‌های صورت گرفته با محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت رئیس جمهور قرار شد تا هر نوع فعالیت درحوزه شاغلان در بخش بازنشستگی نیز اعمال شود.

وی در پایان درخصوص رتبه بندی معلمان عنوان کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان یکی از اقدامات مطلوب است که در وزارت آموزش و پرورش صورت می گیرد که اعتباراتی که به منظور اجرای این طرح درنظرگرفته شده مبلغ 1 هزار و 350 میلیارد تومان برای سال جاری و برای سال 95، 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394برچسب:, | 1:28 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |